vær med til at sikre en høj
grad af tilgængelighed for dine kunder.
Vi ledsager dig gennem hele vaskeanlæggets levetid med vores helstøbte servicekoncept, der sikrer dig den højeste oppetid og omfatter alt lige fra vasketeknik over vaskekemi til spildevand og bortskaffelse. 600 erfarne WashTec-teknikere over hele verden sørger for korte reaktions- og stilstandstider og hurtig fremskaffelse af reservedele, når behovet opstår.
For os er det vigtigt, at vi har et partnerskab - Lige fra første minut hvor din vaskemaskine kører til den dag, hvor den skal skiftes til en ny maskine. Vi har gjort vores arbejde godt, når du har succes med din bilvaskemaskine, og vi er rigtig stolte over at kunne levere god service gennem den kontraktperiode, som der er aftalt for dit vaskeanlæg.
Vores 23 erfarne WashTec-teknikere er fordelt rundt i hele Danmark, og vi er klar til at hjælpe dig personligt med en hurtig responstid, korte stilstandstider og pålidelig tilgængelighed af reservedele når du har brug for det.
Vores individuelle servicekoncept sikrer kontinuerlig drift af dit vaskeanlæg og hurtig hjælp hvis uheldet skulle være ude. Det sikrer markedets højeste oppetid, til gavn for dine kunder og for dig.
Stilstand koster tid og penge. Derfor har den optimale drift af dit vaskeanlæg altid øverste prioritet. Skulle uheldet engang være ude kan vi trække på et effektivt servicenetværk med dygtige medarbejdere, moderne servicebiler og online-management-systemer.
Ud over kvaliteten er hurtig service og reparation af helt afgørende betydning for driften. Derfor har vi indført et decentralt koncept, der er nøjagtigt afstemt efter behovene i lokalområderne og skal sikre den bedst mulige reservedelstilgængelighed. I vores centrale lager har vi omkring 20.000 reservedele, der kan bestilles til ekspreslevering kl. 8 næste dags morgen.